Limburg

Supply Chain Coordinator

Sodiko, gevestigd in Diepenbeek, is een dynamisch en sterk groeiend bedrijf dat gespecialiseerd is in de productie van zowel alcoholische als niet-alcoholische dranken. Dit omvat zowel eigen merken als private label producten. Vanuit een moderne en efficiënte productiesite, waar kwaliteit, innovatie en flexibiliteit centraal staan, zorgen zo’n 50 gemotiveerde medewerkers ervoor dat jaarlijks meer dan 50 miljoen flessen hun weg vinden naar klanten in meer dan 90 landen wereldwijd.
Om onze verdere groei te ondersteunen, zijn wij momenteel op zoek naar een:

Supply Chain Coordinator

Functie
Logistieke schakel tussen klant, sales en productie bij de verzending van dranken naar meer dan 90 landen via weg- en zeetransport

  • Beheren van de transportplanning in samenwerking met de logistiek manager
  • Boeken van transporten en afstemmen met transporteurs
  • Opstellen van uitvoerdocumenten en opvolgen van douaneformaliteiten (import en export)
  • Verwerken en opvolgen van inkomende en uitgaande goederen in het ERP-systeem
  • Coördinatie met interne afdelingen ( productie, magazijn, sales) en externe partijen.
  • Bijdragen aan administratieve en logistieke procesverbeteringen.
  • Rapporteren aan de logistiek manager

Profiel
  • Bachelor diploma in logistiek of supply chain of gelijkwaardig door ervaring
  • Ervaring in een gelijkaardige functie is een voordeel
  • Kennis van douaneformaliteiten is een voordeel
  • Analytisch en oplossingsgericht kunnen werken
  • Je spreekt Engels en Nederlands



Aanbod
  • Een boeiende functie binnen een internationaal georiënteerd bedrijf met een familiale sfeer en een ambitieus groeiplan
  • De kans om actief bij te dragen aan de verdere ontwikkeling en expansie van onze onderneming
  • Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met sterke secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een open, mensgerichte bedrijfscultuur waarin collegialiteit en betrokkenheid centraal staan


Contact
  • Bel Ralf Gutschoven op +32 (0)478 43 61 68 voor meer info of een sollicitatie (ook bereikbaar via WhatsApp). Op weekdagen van tot 20u ’s avonds en op zaterdag tussen 10u-12u
Supply Chain Coordinator2025-11-03T05:15:08+01:00

Customer Service Officer

Sodiko, gevestigd in Diepenbeek, is een dynamisch en sterk groeiend bedrijf dat gespecialiseerd is in de productie van zowel alcoholische als niet-alcoholische dranken. Dit omvat zowel eigen merken als private label producten. Vanuit een moderne en efficiënte productiesite, waar kwaliteit, innovatie en flexibiliteit centraal staan, zorgen zo’n 50 gemotiveerde medewerkers ervoor dat jaarlijks meer dan 50 miljoen flessen hun weg vinden naar klanten in meer dan 90 landen wereldwijd.

Om onze verdere groei te ondersteunen, zijn wij momenteel op zoek naar een:

Customer Service Officer

Functie

  • Behandeling van klantorders, vanaf het invoeren van de bestelling tot en met de facturatie
  • Zorg dragen voor tijdige en volledige levering aan de klanten
  • Opvolging van openstaande orders, wijzigingen in productie, kwaliteitsproblemen en zorgen voor tijdige communicatie naar de klant
  • Dagelijks contact met klanten, expediteurs en verschillende interne afdelingen zoals verkoop, financiën, transport en productie
  • Transportdocumentatie opstellen en ondersteuning bieden bij douaneformaliteiten en exportdocumentatie

Profiel
  • Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Nauwkeurig, organisatorisch sterk en een echte doorzetter
  • Klantgericht en een commerciële mindset
  • Je spreekt Engels en Nederlands


Aanbod
  • Een boeiende functie binnen een internationaal georiënteerd bedrijf met een familiale sfeer en een ambitieus groeiplan
  • De kans om actief bij te dragen aan de verdere ontwikkeling en expansie van onze onderneming
  • Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met sterke secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een open, mensgerichte bedrijfscultuur waarin collegialiteit en betrokkenheid centraal staan

Contact
  • Bel Ralf Gutschoven op +32 (0)478 43 61 68 voor meer info of een sollicitatie (ook bereikbaar via WhatsApp). Op weekdagen van tot 20u ’s avonds en op zaterdag tussen 10u-12u
  • Of mail je CV naar ralf@talentselection.be
Customer Service Officer2025-11-03T05:15:08+01:00

Process Engineer

Voor een multinationale onderneming in de regio Genk zijn wij op zoek naar een Process Engineer.

PROCESS ENGINEER

Wat je belangrijkste taken zijn

  • Bewaken en optimaliseren van het productieproces in functie van kwaliteit en output
  • Uitvoeren en/of begeleiden van projecten (ingebruikname van nieuwe installaties, verbeteren van de machine-efficiëntie, verbeteren van werkmethodes,…)
  • Analyseren en verwerken van productiegegevens om de procesflow en het rendement te optimaliseren
  • Opvolgen en verbeteren van processen omtrent preventie, veiligheid en milieu
  • Rapporteren aan de Engineering Manager.


Wat we van jou verwachten
  • Een masterdiploma in de industriële wetenschappen, ingenieur of bachelor met ervaring (elektromechanica, automatisatie,…)
  • Algemene kennis van productieprocessen
  • Een resultaatgerichte teamplayer met zin voor analyse en organisatie
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal.

   
Wat je terug krijgt
  • Een boeiende en afwisselende functie in een internationaal en innovatief team bij een onderneming met een uitstekende omkadering
  • Mogelijkheid om te werken met de nieuwste technologieën.
  • Ondersteunende omgeving voor voortdurende ontwikkeling en professionele groei
  • Competitief salaris en secundaire voordelen

Solliciteren of meer weten
  • Bel Ralf Gutschoven vrijblijvend op 0478 43 61 68 voor informatie of een sollicitatie. Of stuur een berichtje via Whatsapp.
  • Op weekdagen tot 20 u. en op zaterdag tussen 11 en 15 u.
  • Of mail je cv naar ralf@talentselection.be
Process Engineer2025-11-03T05:15:08+01:00

Sales Director (position filled)

Marlux-Stradus is Belgisch marktleider in de productie van hoogwaardige betonoplossingen voor het inrichten van buitenruimten. Marlux doet dit voor de private tuinsector. Stradus is actief op de publieke markt en biedt inspirerende prefab betonoplossingen voor de inrichting van veilige, toegankelijke en duurzame openbare buitenruimtes. Denk aan stadscentra, wegen, woonwijken, recreatiezones, kantoor- en industriële omgevingen. Wij denken mee met klanten, ontwerpers en opdrachtgevers en ondersteunen hen van ontwerp tot uitvoering. Stradus is op zoek naar een:

SALES DIRECTOR

Als Sales Director geef je mee vorm aan het strategisch businessplan en leid je een dynamisch salesteam. Je bent verantwoordelijk voor het commerciële beleid, klantrelaties, business development en het realiseren van omzet- en groeidoelstellingen. Je maakt deel uit van het Management Team.
Wat ga je doen?

  • Uitbouwen van duurzame klantrelaties en commerciële strategie
  • Optimaliseren van salesprocessen en samenwerking met andere afdelingen
  • Aansturen en ontwikkelen van het salesteam
  • Rapporteren, analyseren en bijsturen van commerciële resultaten
  • Meedenken over productontwikkeling en marktinnovatie
Wie zoeken we?
  • Masterdiploma (Economie of gelijkwaardig door ervaring)
  • Ervaring in een vergelijkbare functie
  • Sterke leiderschaps- en analytische vaardigheden
  • Overtuigend, resultaatgericht en innovatief
  • Ondernemend en gepassioneerd door de bouwsector
Wat bieden we?
  • Een uitdagende en dynamische werkomgeving met hoge kwaliteitsstandaarden
  • Unieke technieken en keurmerken binnen de sector
  • Ondersteuning van interne experts
  • Een bedrijfscultuur die initiatief, zelfstandigheid en flexibiliteit waardeert
  • Marktconform salarispakket met aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden
Interesse?
  • Bel Ralf Gutschoven op 0478 43 61 68 voor meer informatie of een sollicitatie. Op weekdagen tot 21h00, of op zaterdag en zondag tussen 10h00 en 12h00.
  • Of mail je CV naar ralf@talentselection.be
Sales Director (position filled)2025-11-03T05:15:08+01:00

Account Manager France (Filled)

À propos de l'entreprise
Marlux est un des principaux acteurs sur le marché du jardin en tant que fabricant de dalles de terrasse, de pavés décoratifs et de finitions de jardin. Marlux est axé sur le leadership, efficacité et orientation client. Le focus est sur le R&D et un parc à machines mis à jour constamment, les tendances sur le terrain sont étroitement surveillées afin de pouvoir répondre rapidement aux nouveaux besoins. Plus d’infos ? Surfez sur www.marlux.com

À propos du rôle
Pour renforcer notre équipe commerciale nous recherchons un(e) :
Account Manager France
Région : Normandie, Hauts de France, Grand Est, Île de France

Vous

  • Vous êtes commercial et proactif.
  • Vous ne refusez jamais un défi, sans perdre de vue la qualité mais aussi la marge.
  • Vous restez concentré sur votre client et votre objectif.
  • L'orientation client et service, la persévérance et les résultats sont des mots clés qui vous conviennent.
  • Vous pouvez travailler de manière autonome.
  • Vous travaillez de manière autonome et effectuez une planification efficace.
  • Vous êtes flexible et vous êtes prêt(e) à voyager beaucoup.
  • Vous vous rendez compte que ce n'est pas un travail de ‘9 à 5’.
  • Vous avez un niveau de travail et de réflexion Master.
  • Vous avez déjà plusieurs années d'expérience B to B dans le domaine.
  • Vous avez l’ambition de développer votre potentiel dans notre groupe.

Fonction
  • Relation client: Vous êtes chargé de fidéliser des clients existants en entretenant des contacts réguliers afin d'amplifier et d'étendre les ventes. Vous visitez les clients, vous fournissez des informations relatives aux produits dans le sens le plus large du terme et vous stimulez l’extension de l'assortiment des produits. Vous concluez des ventes et assurez leur suivi.
  • Promotion: Vous assistez les clients importants dans le cadre des activités promotionnelles et vous décidez avec le Sales Manager les stratégies et tactiques de vente. Vous lancez des nouveaux produits.
  • Consultation & Reporting: Vous travaillez en étroite collaboration avec le service client, marketing, après-vente et R&D. Vous rapportez au Sales Manager Wallonie.

Nous offrons
  • L'opportunité d'apporter une contribution concrète au succès de Marlux dans votre région.
  • Un environnement de travail stimulant, dynamique avec des normes de qualité élevées.
  • Les techniques et les labels de qualité sont uniques dans le secteur et offrent un énorme avantage dans l'exécution de votre travail.
  • Vous pouvez vous fier aux experts de l'organisation pour tout problème ou question.
  • Une culture d'entreprise où l'initiative, l'indépendance, la flexibilité et l'orientation résultats sont très appréciées.
  • Un package salarial compétitif avec des conditions de travail attractives.

Contact
  • Appelez Ralf Gutschoven sans engagement au 0478 43 61 68 pour obtenir des informations ou présenter votre candidature. Discrétion garantie.
  • En semaine jusqu’à 20h00 et pendant le weekend entre 10h00 et 12h00 ou envoyez votre C.V. à ralf@talentselection.be
Account Manager France (Filled)2025-11-03T05:15:09+01:00
Ga naar de bovenkant